Ścieżka postępowania dla lekarzy i lekarzy dentystów w przypadku roszczeń ze strony pacjentów
- Opublikowano: 2025-12-11 14:31:13
- Poprawiono: 2025-12-11 14:56:34
- Autor: Alicja van der Coghen
Komisja Stomatologiczna Okręgowej Rady Lekarskiej w Katowicach, we współpracy Zespołem Radców Prawnych Śląskiej Izby Lekarskiej, przygotowała dokument, który ma na celu wesprzeć lekarzy i lekarzy dentystów w prawidłowym reagowaniu na ewentualne roszczenia zgłaszane przez pacjentów. W materiałach opracowano szczegółową ścieżkę postępowania dla lekarzy i lekarzy dentystów w przypadku pojawienia się roszczeń, a także zebrano najczęściej zadawane pytania dotyczące tego zagadnienia wraz z wyczerpującymi odpowiedziami.
Zachęcamy do zapoznania się z treścią dokumentu dostępną na stronie internetowej Śląskiej Izby Lekarskiej – po zalogowaniu.
- ROSZCZENIE PACJENTA – ŚCIEŻKA POSTĘPOWANIA DLA LEKARZY I LEKARZY DENTYSTÓW
Biuro Śląskiej Izby Lekarskiej
ul. Grażyńskiego 49a40-126 Katowice
NIP 634-10-07-704
Czynne w godzinach
pon. 8:00—16:00wt. 8:00—16:00
śr. 8:00—17:00
czw. 8:00—16:00
pt. 8:00—15:00
Znajdź nas na mediach społecznościowych