Ścieżka postępowania dla lekarzy i lekarzy dentystów w przypadku roszczeń ze strony pacjentów

Komisja Stomatologiczna Okręgowej Rady Lekarskiej w Katowicach, we współpracy Zespołem Radców Prawnych Śląskiej Izby Lekarskiej, przygotowała dokument, który ma na celu wesprzeć lekarzy i lekarzy dentystów w prawidłowym reagowaniu na ewentualne roszczenia zgłaszane przez pacjentów. W materiałach opracowano szczegółową ścieżkę postępowania dla lekarzy i lekarzy dentystów w przypadku pojawienia się roszczeń, a także zebrano najczęściej zadawane pytania dotyczące tego zagadnienia wraz z wyczerpującymi odpowiedziami.

Zachęcamy do zapoznania się z treścią dokumentu dostęp­ną na stronie internetowej Śląskiej Izby Lekarskiej – po zalogowaniu.

ROSZCZENIE PACJENTA – ŚCIEŻKA POSTĘPOWANIA DLA LEKARZY I LEKARZY DENTYSTÓW

ROSZCZENIE PACJENTA – FAQ – NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Znajdź nas na mediach społecznościowych

Biuro Śląskiej Izby Lekarskiej

ul. Grażyńskiego 49a
40-126 Katowice
NIP 634-10-07-704

Czynne w godzinach

pon. 8:00—16:00
wt. 8:00—16:00
śr. 8:00—17:00
czw. 8:00—16:00
pt. 8:00—15:00

Informatorium

32 60 44 276

Twórca aplikacji

Agencja Interaktywna CodeinCode